the days go by

Då var sista jobbdagen avklarad och det är med blandade känslor faktiskt. Självklart skönt att få lite ledigt nu innan skolan börjar men endå så tråkigt. Jag har trivts så bra på avdelningen jag jobbat på, med personalen och patienterna. Men det är inte bara det, jag har känt att jag faktiskt gjort något för andra, jag har fått så otroligt mycket uppskattning av patienter bara för att jag suttit och pratat med dom och tagit mig tid åt dom. Och höra dom säga hur mycket dom uppskattar det är fantastiskt. Låter säkert cheesy men det är så, jag blir verkligen glad av hela mitt hjärta av att veta att jag gjort något som de verkligen uppskattat. Så jag kommer verkligen sakna alla tacksamma leenden och härliga pratstunder.. Ett riktigt bra första sommarjobb har jag haft och jag är så nöjd.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?