It's been a long time

Heeeej!
Halva sommarlovet har gått och jag har knappt bloggat, illa! Ska försöka ändra på det nu. Som sagt så har fem veckor utav sommarlovet gått och fem veckor återstår. Fyra utav de fem veckorna kommer jag att jobba på sjukhuset och jag börjar imorgon, behöver jag ens nämna att jag är så nervös så att jag nästan spricker?
 
Hur har mitt halva sommarlov varit än så länge? Det har varit bra, veckan i Grekland var underbar och välbehövd med tanke på den minimala mängd sol som visar sig här i Sverige. Har även varit på landet nu i veckan och passade på att bada, lite kallt för min smak men jag hoppas det blir varmare snart. I eftermiddag ska mamma och jag gå på bio och se nya spiderman filmen, det blir en mysig avslutning på mitt sommarlov som enligt mig är över när jag börjar jobba imorgon, haha! 
 
Vi hörs!
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?