Egoboost

Dagen har inte direkt varit den roligaste, tog mig igenom en skoldag fylld med plugg hand i hand med världens huvudvärk och förkylning. Kom hem nästan gråtfärdig från skolan pga huvudvärken och ångesten inför provet imorgon. Gick ner och la mig och vila ett tag i sängen, käkade och tog sedan en varm dusch. Nu mår jag lite bättre och har även bläddrat lite i Blondinellas bok 'egoboost' och humöret och motivationen är lite bättre. Hon skrev något så bra som "Om jag oroar mig för att det inte ska bli helt perfekt så blir det oftast inte det heller" Med det i bakhuvudet ska nu jag plugga en stund och sen sova tidigt. :)

Den här kaninen fick mig på lite bättre humör i alla fall!



Postat av: Faaaannnyyyyyy Caaarllsssoon

Haha kaninen in our <3

2012-05-09 @ 15:03:11
Postat av: Maria

hahahah den där kaninen alltså!!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?