Den trettonde maj

Heeeeeeej!
Har inte berättat så mycket om Stockholms resan, visar bilder någon annan dag, men det var i alla fall en trevlig dag. (dock inget möte med One direction) haha.

Idag har jag pluggat matte, gått långpromenad med Sara, varit i sturefors en snabbis, övningskört för första gången. Har varit lite seg på att komma igång men idag körde mamma och jag på en parkering. Och gissa vad? Det gick superbra! Lite ovant bara, men det gick toppen för att vaa första gången. Nästa gång får vi se om det bara var nybörjartur eller om jag kanske har lite talang..? Min lillebror har även försökt lära mig spela COD, lite svårare än att övningsköra nästan...
Veckan blir att kämpa med nationellaprov och hoppas på att det går bra!

Bjuder på en bild från Stockholm så länge, pusshej




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?