sommarlov

Efter att jag läste Olivias fina inlägg på hennes blogg känner jag mig både glad och ledsen. Ledsen över att jag inte kommer gå i samma klass och dela våra två år kvar på gymnasiet tillsammans, ledsen över att inte kunna skratta åt alla otroligt konstiga men underbara saker vi gör och säger i skola n.

Men så otroligt glad att jag nästan spricker när jag inser hur lyckligt lottad jag är som lärt känna just er. Och ni vet vilka ni är. Vi skulle egentligen gått i helt olika klasser och inte känna varandra, men tack och lov att det blev som det blev. Allt vi gått igenom det här året, allt som hänt, jobbiga som roliga saker har fått mig att inse vilka äkta vänner ni är. Ni är bäst och ni betyder så otroligt mycket!

Brukar inte skriva sånna här inlägg, men ville bara skriva av mig. Nu ska jag njuta av att jag har ett helt sommarlov framför mig som ska spenderas med mina galna amigos och våra planer. Och juste, om 11 dagar åker jag till Grekland... Underbart.



Postat av: jennifer

<3

2012-06-10 @ 12:18:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?